Зміст  інноваційної  діяльності  ЗДО №297

         Робота  з  управління    інноваційною  діяльністю   в  ЗДО №297  направлена  на  виявлення  та  розвиток  можливих інновацій;  сприяння  впровадженню  передового  педагогічного  досвіду,  сучасних  інноваційних  технологій;  підвищення  рівня  професійної  майстерності  педагогів.

1.  Щодо розвитку  та  виявленню  можливих  інновацій  ЗДО.

У  міжатестаційний  період  було  узагальнено  3  досвіди  роботи:-        

-         авторський  стиль  роботи   інструктора  з  фізичного  виховання  Шевченко Ю.В. «Плавання  на  користь  дітей»;

-         авторський  стиль  роботи   керівника  гуртка  Шумської  Л.М.   «Навчання  дітей  дошкільного  віку  основам  хореографії».

В  процесі узагальнення  3  досвіду  роботи:

-         вихователя  Петрової  Н.В. «Розвиток    творчої  уяви    у   дітей    дошкільного   віку  під  час  розв’язання  логічних завдань»;

-         вихователя  Артемякіної С.А.   «Виховання  любові   до Батьківщини  починається  з  дитинства».

2.  Щодо  впровадження  ППД,  інноваційних  технологій.

Інструктор з  фізичного  виховання, сесри медичні з масажу та ЛФК,  вчителі-логопеди,  музичні  керівники, практичний  психолог використовують  в  роботі:

-         елементи розвиваючої  педагогіки оздоровлення   В.Т. Кудрявцева;

-         елементи  суглобної  гімнастики оздоровчої системи М.Норбекова;

-         дихальна  гімнастика  Г.Стрельнікової, К.Бутейка;

-          дотиковий масаж  А.Уманської;

-          елементи  технологій  М.Рунової,  Г.Шалігіної;

-          «Театр  фізичного  розвитку  та  оздоровлення  дітей»  М.М. Єфименка;

-          ритмопластика;

-          елементи хатха-йоги, су-джок терапії;

-         цілющі  мудри;

-         елементи технології  музичного  виховання  за системою  К. Орфа;

-         елементи технології  музичного  виховання  за системою  М.М. Шутя;

-         пісочна терапія.

Вихователі  використовують  в  практичній  діяльності:

-         ТРВЗ  Г. Альтшуллера;

-         методика  використання  схем-моделей  у  лексично-граматичній роботі К.Крутій;

-         методика  розвитку  творчих  здібностей  на  заняттях  з  малювання Л. Шульга;

-         спадщина  В. Сухомлинського;     

-         палички  Кюїзнера;

-         логічні  блоки  Дьенеша.

3.  Щодо  підвищення  рівня  професійної  майстерності  педагогів.

Протягом  декілька років  педагогів  ЗДО комбінованого типу №297, через  різні  форми  методичної  роботи (семінари,  семінари-практикуми,  тренінги,  консультації,  педагогічні  виставки, методичні години, педагогічні  читання тощо),  було  ознайомлено  з  вищезазначеними інноваціями  та  надано  рекомендації  щодо їх  впровадження.

 

                                    Протягом  року  проводяться  заходи: 

-         оформлення  тематичних  ширм  з  інформацією  щодо  інноваційної  технології,  передового  педагогічного  досвіду,  парціальних  програм;

-         «подорожі»  на  сайти  інших  ЗДО, з метою  вивчення  стилю  роботи,  досягнень  колективу;

-         майстер-клас  для  педагогів  «Творчий  портрет  вихователя ЗДО»;

-         конкурс  «Мозаїка  креативності» (створення  предметно-розвивального  середовища);

-         анкетування  батьків «Оцінювання  умов  діяльності  ЗДО»;

-         колективні  перегляди інтегрованих занять,  майстер – класів з  питань  упровадження  інновацій;

-         педагогічний  тренінг «Крок  до  майстерності»

-         консультативна  допомога  педагогам  з  використання  інноваційних  програм  і  технологій;

-         оформлення  карток-характеристик  інновацій;

-         інші заходи.